EHDOT JA EDELLYTYKSET

Täältä löydät yleiskatsauksen palautuksia ja reklamaatioita koskeviin ehtoihimme.
Jos sinulla on kysymyksiä, joihin ei ole vastausta täällä, lähetä huolenaiheesi ystävällisesti ”palautusosoitteemme” kautta.
Ota yhteyttä
’ -sivulle. Lähetä sähköpostia tai soita meille.

Tilaa:

Tuotteita voi tilata vain Pohjois-Amerikan e-lab-verkkokaupasta.
Autamme sinua mielellämme sekä puhelimitse että sähköpostitse, jos sinulla on kysyttävää tilaamisesta tai maksuista.

Maksu:

Pohjois-Amerikan e-labien kaikki hinnat sisältävät veron.
Voit maksaa Mastercardilla, Visa-kortilla, PayPalilla, ViaBillillä, pankkisiirrolla jne.
– vähennämme rahat vasta, kun tavarat on lähetetty varastostamme.
North American e-lab ei veloita mitään lisämaksuja ostoksestasi.

Luottokorttitietosi tallennetaan salatun suojatun yhteyden (SSL) kautta, ja vain PBS / NETS voi nähdä tietosi.

Jos maksat PayPalin kautta: sinua ei suojata vastalausejärjestelmällä.
Lue lisää ehdoista PayPalin verkkosivuilta.

Toimitus:

Kaikki Pohjois-Amerikan e-laboratorion tuotteet lähetetään DHL:llä, ellei tarjouksen yksityiskohdissa toisin mainita.
Pyrimme aina nopeisiin toimitusvaihtoehtoihin.
Voit odottaa tuotteesi muutaman päivän kuluttua tilauksen tekemisestä.
Jos tilauksesi on tehty ennen klo 13.00.
Toimitusaika on 1-3 arkipäivää (jos tuotteita on varastossa).

Paketit, joita ei voida toimittaa tiettyyn osoitteeseen, lähetetään noutoa varten paikalliseen postitoimistoon tai pakettikauppaan.
Kaikki paketit lähetetään siihen toimitusosoitteeseen, joka ilmoitettiin tilauksen tekemisen yhteydessä.
Tarkista tilaustietosi kahdesti ennen lähettämistä.

Takuu:

Tavaroiden ostoon voidaan soveltaa ostolain virheitä koskevia sääntöjä.

North American e-palvelussa sinulla on aina kahden vuoden täysi oikeus tehdä valitus.
Tämä tarkoittaa sitä, että voit joko korjata tuotteen, vaihtaa sen, saada rahat takaisin tai saada hinnanalennuksen, tilanteesta riippuen.
Edellytyksenä on, että reklamaatio on perusteltu ja että vika ei ole syntynyt tuotteen virheellisen käytön tai muun vahingollisen käyttäytymisen seurauksena.

Sinun on reklamoitava ”kohtuullisessa ajassa” sen jälkeen, kun olet havainnut tuotteen virheen.
Jos reklamoit kahden kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta, reklamaatio on aina oikea-aikainen.
Ota aina yhteyttä sähköpostitse ennen palautuksen lähettämistä.
Valitukset on lähetettävä seuraavaan osoitteeseen:

Painfree cream
NORDIC FZCO
World Wide.
Email: [email protected]

Merkitse lähetykseen ”Reklamaatio” ja liitä mukaan huomautus, jossa on tilausnumero, jotta voimme lähettää lähetyksen nopeammin.

Tuote on aina lähetettävä takaisin asianmukaisessa pakkauksessa, ja muista hankkia lähetyskuitti, jotta voimme korvata kohtuulliset toimituskulut, jos valitus on aiheellinen.

On tärkeää, että sinä asiakkaana kuvailet meille virheen mahdollisimman tarkasti.
Liitä kuvaus palautuspakettiin ja mahdollisesti kopio tilausvahvistuksesta, sillä se helpottaa työtämme ja käsittelyaikaa.

Jos valitus hyväksytään, nordic e-service maksaa palautusmaksun, joten asiakkaalle ei aiheudu kustannuksia.
Ei valituksia.

Palaa:

Sinun on ilmoitettava meille 30 päivän kuluessa ostoksen vastaanottamisesta, että haluat peruuttaa ostoksesi. Ilmoitus on tehtävä meille joko sähköpostitse ([email protected]) tai käyttämällä vakiomuotoista peruutuslomaketta. Viestissäsi sinun on tehtävä meille selväksi, että haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi.

ilmoittamatta meille selkeästi palautuksesta ja palautuksen syystä.
Asiakasta pyydetään maksamaan palautuslähetykset.

Osan ostosta peruuttaminen:

Jos olet ostanut meiltä useita tuotteita, sinulla on mahdollisuus lähettää yksi tai useampi tuote takaisin, vaikka ne olisi ostettu yhdessä tilauksessa.
Huomaa, että sinulle ei korvata toimituskuluja, jos kadut osaa ostoksestasi.

Paluu:

Sinun on palautettava tilauksesi meille ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille, että haluat peruuttaa ostoksesi ja palauttaa sen.
Me vastaamme tuotteen palauttamisesta aiheutuvista välittömistä kustannuksista.
Sinä vastaat tuotteen riskistä pyydetyn palautuksen ajankohdasta tuotteen toimituspäivään asti (varastollemme).

Alkuperäispakkauksen puuttuminen voi mahdollisesti muodostaa arvonalennuksen, joten on suositeltavaa, että tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, jotta voit olla varma siitä, että saat kaikki rahat takaisin.

Tuotteen palautus ja peruuttamisoikeus:

Menetät peruuttamisoikeutesi, jos rikot sinetin terveydensuojelu- tai hygieniasyistä tuotteissa, jotka eivät ole sopivia avattuna.

Tuotteen kunto, kun lähetät sen takaisin:

Olet vastuussa vain tuotteen arvon alenemisesta, joka johtuu käsittelystä toimituksen jälkeen.
Et saa ottaa tuotteita todelliseen käyttöön, jos aiot palauttaa ne.

Jos tuotetta on kokeiltu edellä kuvatun lisäksi, pidämme sitä käytettynä, mikä tarkoittaa, että jos peruutat oston, saat vain osan tai et saa mitään ostosummasta, riippuen tuotteen kaupallisesta arvosta.

Ostosumman palautus:

Jos kadut tätä ostosta, saat meille maksamasi summan takaisin.
Jos kyseessä on vahinko, josta olet vastuussa, tämä ostosumma vähennetään.

Jos käytät peruuttamisoikeuttasi.
Palautamme kaikki sinulta saadut maksut, mukaan lukien toimituskulut (meille ei aiheudu lisäkustannuksia, koska olet itse valinnut toisen toimitustavan, me valitsemme jo nyt halvimman vakiotoimitusmuodon).
Emme kata palautuksia aiheettomalla viiveellä, ja kaikissa olosuhteissa tuotteet on lähetettävä meille 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin saimme ilmoituksen päätöksestäsi palauttaa.
Suoritamme tällaiset palautukset käyttäen samaa maksutapaa, jota käytit alkuperäisessä kaupassa, ellet ole nimenomaisesti sopinut toisin.
Voimme pidättää hyvityksen, kunnes olemme saaneet palautetun tuotteen.

Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, sinun on lähetettävä tavarat seuraavaan osoitteeseen:

Email: [email protected]

Merkitse lähetykseen merkintä ”Palautus”. Vastaanotamme vain suoraan osoitteeseemme lähetettyjä palautettuja tuotteita, joten emme lähetä niitä ilman toimitusta. Muista lähettää paketti asianmukaisesti, suosittelemme paketin lähettämistä vakuutettuna pakettina GLS:llä.
Lähimmän postitoimiston yhteystiedot.

Tietosuojakäytäntö:

Jotta voit tehdä kanssamme sopimuksen, tarvitsemme seuraavat tiedot:

Nimi, osoite, puh.
Nro.
ja sähköpostiosoite.
Rekisteröimme henkilötietosi, jotta voimme toimittaa tuotteen sinulle.
Henkilötiedot rekisteröidään nordic e-labiin ja säilytetään viisi vuotta, minkä jälkeen tiedot poistetaan.

Lisäksi teemme yhteistyötä useiden muiden yritysten kanssa, jotka tallentavat ja käsittelevät tietoja.
Yritykset käsittelevät tietoja ainoastaan meidän puolestamme, eivätkä ne saa käyttää niitä omiin tarkoituksiinsa.

Teemme yhteistyötä vain EU:ssa tai sellaisissa maissa sijaitsevien tietojenkäsittelijöiden kanssa, jotka voivat tarjota tietojesi riittävän suojan.
Rekisterinpitäjä on nordic e-lab.
Tietojasi ei luovuteta tai myydä kolmansille osapuolille.

Kun olet rekisteröitynyt nordic e-labiin, sinulla on aina oikeus vastustaa rekisteröintiä. Sinulla on myös oikeus nähdä, mitä tietoja sinusta on rekisteröity. Sinulla on nämä oikeudet henkilötietolain mukaan, ja tähän liittyvät tiedustelut on osoitettava osoitteeseen: [email protected].

Tyytyväisyystakuu:

Pyrimme aina siihen, että olet 100 % tyytyväinen.
Eli jos sinulla on ongelma tuotteemme kanssa etkä ole tyytyväinen, ota meihin yhteyttä.
Me autamme!

Valitukset:

Jos haluat valittaa ostoksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Jos emme onnistu löytämään ratkaisua, voit tehdä valituksen kuluttajavalituslautakunnalle osoitteessa www.forbrug.dk edellyttäen, että sen edellytykset täyttyvät.

Takaisin osoitteeseen Top
Sulje Zoomaus
Context Menu is disabled by theme settings.